Systém e-Call

Když rozhoduje každá vteřina

ecall_ico.png

Systém e-Call v případě vážné dopravní nehody automaticky volá na tísňovou linku 112, čímž šetří vzácné vteřiny času a odesílá žádost o pomoc vždy, když to nejste schopni udělat sami.

Systém e-Call se automaticky aktivuje poté, co dojde k vystřelení airbagů ve vozidle, případně za jiných okolností, kdy systém rozpozná, že došlo k vážné nehodě. Systém e-Call používá vlastní SIM kartu k vytočení tísňového čísla a zabudovaný modul GPS k určení polohy a směru jízdy vozidla.

Systém e-Call lze též spustit ručně stisknutím tlačítka v situacích, kdy je zapotřebí přivolat složky integrovaného záchranného systému, například jste-li svědky vážné nehody.

Podle odhadů dokáže automatický systém e-Call zkrátit dobu odezvy v městských oblastech o 40 %, resp. o 50 % mimo město, čímž napomáhá snižovat počty smrtelných nehod i případů závažných zranění.

e-Call je navržen tak, aby při běžném provozním stavu nebyl vysledovatelný a nepodléhal žádnému stálému zaznamenávání.

e-Call je navržen tak, aby údaje v interní paměti systému byly automaticky a systematicky odstraňovány.

Služba e-Call se poskytuje bezplatně.

Icon

Jak funguje e-Call při nehodě?

Icon

Systém e-Call je k dispozici pro následující vozidla Toyota:

Zásady pro soubory cookie

Tyto internetové stránky používají cookies k uložení vaší konfigurace vozů jen při aktuální návštěvě stránek a webové statistiky. Úplné zakázání souborů cookie ve vašem prohlížeči může způsobit nefunkčnost některých částí těchto internetových stránek.

Jednička ve spolehlivosti TÜV zpráva 2016 Toyota Reliability No.1

Toyota

SVĚTOVÁ

ZNAČKA Č.1